14 Ağustos 2019 Çarşamba

TEMA HAKKINDA

Resimler temayla alakalı olsun diye seçildi ve hepsi Freepik sitesinden alıntıdır.
Temayı sıfırdan kodladım ve responsive tasarım olmasına özen gösterdim.Responsive tasarım SEO açısından da oldukça önemlidir.Bu temayı tasarlarken minimalizmi ele aldığımdan temanın sade görünmesine önem verdim.
Tema yazıları örnek olsun diye rastgele yazılan yazılardır.

Temanın özelliklerine gelirsek:
  1. Blogger platformu için uygundur.Wordpress gibi alanlarda çalışmayacaktır
  2. Responsive tasarımdır
  3. Sidebar kısmındaki başlıklar özelleştirildi
  4. Sidebar kısmındaki eklentiler(popüler yazılar,arşiv vs..)hepsi temaya uygun olarak özelleştirildi.
  5. Yazı alanına otomatik devamını oku kısmı eklendi(Bazı temalarda bu jump link dediğimiz kod yazılımıyla sağlanıyor)
  6. Yazı alanına sosyal paylaşım simgeleri eklendi
  7. Yazı alanında etiketler başlığın altına alındı(aşağı kısmın çok kalabalık görünmesini istemediğim için yukarı aldım)
  8. Responsive menu ekledim(Tamamen benim kodladığım)
  9. Yazılar kısmında resim üzerine pin-it butonu eklendi
  10. SEO açısından önemli meta tagları eklendi
  11. Blogger panelindeki yerleşim kısmı özelleştirildi
  12. Yorumlar kısmı özelleştirildi(aşağıdan bakabilirsiniz)
  13. Benzer yazılar kısmı özelleştirildi
  14. Aşağı kısma instagram eklentisi eklendi
  15. Blogger panelinizden özelleştir kısmına girince birçok değişiklik yapabilirsiniz
En önemli şey alt kısımdaki atıfı kaldırmamanız çünkü temayı ücretsiz sunuyorum.Bazı kişiler ücretsiz temaları düzenleyip kendi yapmış gibi satışa sunuyor.İnsanlardan üç-beş kuruş koparmaya çalışıyor.Bu gibi davranışlar hoş değil.Bu yüzden atıf dene bir şey var.Onun dışında tema üzerinde istediğiniz değişikliği yapabilirsiniz.

Aklıma başka eklenecek bir şey gelmedi.Temayı inceledim ve gördüğüm her eksiği ya da sorun varsa sorunu düzelttim.Ama sürekli kullanmadığım için gözümden kaçan kısımlar olmuş alabilir(!).
Eğer kullanan olurda bir eksiği olursa bana söyleyin lütfen.

2 yorum:

Copyright © MİNİMALİST TEMA BY NUROVİÇ